Euroopan suurimpaan nuorten bisnestapahtumaan, Takeoffiin, on aikaa enää kaksi viikkoa! Viidestä workshop-esittelystä seuraavana vuorossa neljäs, eli Lidlin workshop.

Lidlin edustajat näkevät Takeoff-tapahtuman workshopit oivana keinona tavata nuoria ja haastaa heitä näkemään maailmaa yrityksen näkökulmasta. Lidlin tehtävärastilla nuoret pääsevätkin pohtimaan ja kertomaan, kuinka Lidlin YouTube-kanavaa voisi kehittää – nuoret kun ovat suuri YouTuben käyttäjäryhmä, minkä vuoksi on mielenkiintoista kuulla juuri heidän ajatuksiaan kanavan kehittämisestä. Samalla kun nuoret oppivat uutta, saavat siis myös yritykset oivan tilaisuuden kuulla tuoreita ideoita ja tutustua tulevaisuuden ammattilaisiin.

Kysyimme Lidlin edustajilta ajatuksia myös yritysten roolista tulevaisuuden työelämässä:

– Mielestämme on tärkeää, että yritykset ovat mukana kehittämässä nuorten työelämätaitoja. Takeoffin ja Bisneskurssien lisäksi olemme mukana myös kaikissa alakoululaisten Yrityskylissä. Haluamme olla mukana rakentamassa suomalaista yhteiskuntaa, kertovat yhteistyökumppanimme Lidlistä.

Takeoff (ent. Slush Youth) järjestetään tänä vuonna 5.12. Slushin yhteydessä Helsingissä.

Lue lisää Lidlistä

Takeoff Facebookissa

Takeoff Instagramissa

Lue myös: